Hemma från servitris jobbet :)

Tjenare,
Nu är jag hemma från 9ornas bal. Det var ganska kul men jag var ganska förskyld så jag orkade inte så mycket mer humöret var på topp. Alla var så otroligt fina i olika klänningar och håruppsättningar. Längtar tills vi slutar 9an eller när vi har bal rättare sakt. Skulle bli dunder kul!! :D Sen blir det kul när man slutar 8an också. Börjar ju 9an så så måste man ju bli längre och växa ;), Ibland kan det faktiskt vara lite konstigt att man bara längtar till olika högtider som till expempel: balen i 9an, Studenter att stå på flak, avslutnings kortet, när man gifter sig och så vidare. Det finns massa grejer att rada upp som jag inte har skrivit (haha). åtegå till balen. Man såg ju massa tjejer som typ spelar fotboll eller inneband som man aldrig ser i smink eller ens klänning. Dom visste man inte ans vilka det var. Det var ju lite nervöst i början men sen släppte det så klart. Då började man ju släppa los lite om man säger så (haha). Eller då vågade man gå fram till folk och fråga om det smaka och så, och så vågade man gå fram och tillbaka för att plocla disk och såna saker. Inte bara stå där som en mupp och bara glo :O :O :O :O :O

Ska sova nu, måste försöka att blogga oftare. Det blir lite glesa inlägg. Ska även förska att video blogga.
Ses imorgon bloggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0