Godmorgon ni som läser min blogg.

Hej hej, ska sammanfatta dom här dagarna då jag inte har bloggat.

Fredag: Då var det student firande ju, först var jhag ju i skolan spm vanligt och vi spelade brännboll för att det var många borta. Det gjorde vi och sen drog jag ock kerstin till stan för att kolla på bal skor till henne. Vi gick in i första bästa affär. Då stod dom där och det bara lös om dom XD. Nej men dom är grymt snygga. Det är Kenza som har gjort dom inte så viktigt vem som har gjort dom men dom kommer att vara grymt snygga till bal klänningen från mini market. Sen åkte vi bussen hem, då träffade jag JUlia och Julia som går på katarina skolan inne i stan och dom luktade öl för att det var studenter som hade kastat öl och kondomer på dom så dom luktade inte så gott -.-!! SEn fixade jag mix sen blev det åk till familjen fryklund. Jakob min sysling som tog studenten i fredags. Grattis Grattis, och så var vi hos dom typ hela kvällen. Ganska kul faktiskt :) Träffade Felix där som är 96 och vi hade ganska många gemensama vänner. Sen åkte jag hem.

Lördag: Igår gjorde jag inte så mycket faktiskt. Min Moster fyllde år så vi åkte till alsike för att gratta henne. Va där hela kvällen. Jag vaknade halv 12 så det blev inget bloggande igår. Sen på kvällen så kollade jag på film. Inte så märk värdigt det va (day after tomorrow) såg ej hela för att jag sommnade, va så sjukt trött. Nu ska jag fixa mitt rum får gäster nu på eftermddagen. Ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0