Ett stort klipp

Tjenare
Nu är jag hemma och kan blogga igen. Jag har gjort massa saker idag. Dagen var korfattat skoj. Det var chill hela dagen. Började kvart över nio och slutade halv ett. Om man flörtar med mariann så får man sluta tidigare. Sen efter skolan åkte jag till stan en snabbis och köpte ett linne, berlock till mitt armband och ett par skor. Orkar inte lägga in bilder på det. Känns tjattigt efter ett tag att lägga in bilder efter varje gång man har köpt något. 

Jaja sitter vid datorn och kollar runt lite. Det är studenter som jobbar på sin lastbil där uppe som dom har lånat av morfar. Den är jätte ful men den blev lite cool med musik och hela kalaset. Dom är från fyris teknik klass 3B. Känner ingen och hoppas att det går bra för dom imorgon ;) Det tror jag nog att det kommer gå! Imorgon ska jag också på student firande. Jackob mammas kusin tar dte imorgon så vi ska till dom imorgon klockan 5 så kommer inte bli så mycket bloggande imorgon. Det blir stan med Kerstin en snabbis, hon ska kolla efetr bal skor. Jag ska vara servitris till 9orna på tisdag. Så klart följer kameran med så det blir lite foton att ha till bloggen. Min mobil kom även idag från lagning så jag fick en spritt ny för att jag råkade tappa den andra i vattnet hos mormor och morfar. Jag har klippt mig också, inte så märkvärdigt kanske men det blev lite grann på längden. Det var lite slitet sa hon. Nu ska jag nog inte blogga mer för då blir det jätte långt inlägg. Vi ses imorgon :) Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0