Bra kväll ändå

hej hej
Klockan är typ snart tolv och jag ligger och kollar på the hot chick. Ass kul film säger jag bara. kvällen blev ganska lyckad ändå. Synd och Fannie♥ men jag tappade inte lusten för att göra något jalla fall. Jag och min familj grillade med våra grannar och en gammal kompis till Håkan så vi bjöd dom tre på mat plus våra grannars hund (Molle) :) Sen hade jag inte så mycket att göra så Håkan tog fram fyrhjuligen och vi åkte lite eller rättare sagt en och en halv timme men ändå. Sen blev det att spela lite fotboll sen åka till Studenteras IP för att låsa lite överallt. Jag sprang lite där också ;) Sen efter det så spelade jag lite mer fotboll och sen så ligger jag i sängen nu :)..
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Inget in planerat så det kommer jag försöka att skriva om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0