Spanien-Tyskland

hej bloggen
Kunde inte blogga i måndags för att då ladda datorn ur sen blev det att jag spydde på natten så ni fattar väll själva? Jaja alla fall så har jag laddat datorn nu så det går att blogga ;)
Tisdag: Igår gjorde jag inte så mycket . Jag låg mest fram för tvn och tog det lungt. Jag hade feber så då orkar man inte så mycket. Jag hjälpe mormor och morfar med bryggan och inte så mycket mer gjorde jag.
Onsdag: Egentligen så skulle jag bada med Denise idag men hon sov till klockan 3 istället. Jag gick ner till stranden och solade istället och badade en gång. Det var bara 20 grader i vattnet så det var inte så bad vänligt tycker jag. Efter stranden så åkte vi och handlade lite saker. Jag har köpt eller rättare sagt så ville jag ha och mormor betalade så det var lite små kul till mig! :) Sen åkte vi till Öregrund och åt mat på en resturang där sen åkte vi hem.
Vi köpte: Blommor, kuddar, Solglasögon, Vatten mätare och Bensin till båten.
Jag körde faktiskt båten hem utan att köra på någon eller en sten eller liknade så jag kan väll få känna mig lite stolt idag. Men det gick sakta för att mormor blir lite arg då! ;)
Jaja nu ska jag fortsätta att kolla på Tyskland-Spanien....
HEJA SPANIEN!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Rösta gärna på min bild:)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5560

2010-07-07 @ 23:04:21
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0