Nya skor

hej bloggen
Hann inte blogga i morse så jag bloggar nu. I morse så åkte jag till gränby. Jag köpte ett par skor och sen köpte vi mat dör vi ska till rullsand imorgon. Egentligen vill jag inte åka. Det finns ingen att vara med.. Men men ska bada mycket och sola!! Måste bli brun! Ha precis packat klart alla kläder jag ska ha med mig. Haha! Det blev ganska mycket men man vill inte se ut som en slusk. Då behöver man MYCKET kläder. Lägger ut bilden på skorna sen. Jag kan avslöja att det är skorna är randiga. ÄLSKAR DOM MYCKET!
Nu ska jag fortsätta att packa lite till. Får inte glömma något. Kommer att blogga imorgon om jag hinner. Ikväll händer det väll inget mer tror jag ska väll duscha och sova en blund!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0