Nu är jag hemma igen

hej hej
Nu har jag faktiskt hunnit med lite mer grejer. Jag och min familj har vart hos några kompisar och fikat och pratat massor. Dom har en jätte söt dotter som heter Nova. Hon är lika gammal som min lille bror och dom leker och typ pussar varann hela tiden, och det har jag gjort ikväll jall fall.
Imorgon åker jag nog till sommar stugan och bada och SOLAR massor för jag känner mig blek :( Jag vill ha massa pigmet och vara brun. Man kan ju alltid önska att man hade det. Nu ska jag gå ut och träffa lite grannar.
Kvälls inlägg kommer sen =)
Söta Nova :)

Kommentarer
Postat av: Linda

nemen sedäääär :D Min lilla skrutta :P

2010-07-01 @ 20:31:57
URL: http://kinkz.blogg.se/
Postat av: Anonym

det stavas i alla fall

2010-07-01 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0