Konfa gänget är bäst i världen!

Tjenare bloggen!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering på sista tiden för att jag har haft bättre saker för mig än att blogga. Idag så var jag på stan med Kerstin köpte ett par boyfiend, linne och en lotion. Kanske lägger ut bilderna sen. Vi får se. Kerstin köpte massa saker. Kommer ej ihåg vad det va för något. Vi avslutade stan med pizza bufe på Rififi. Super mysigt. Träffade även Emma från min konfirmation. Har inte träffat henne sen konfan. Saknar det gänget vi hade<3
Nu är jag i mitt sommar hus på länsö. Har precis krubbat och nu kollar jag på film. Vi har gäster och det är jätte trevligt. Vi ska väll spela lite kort och sen blir det väll att vi badar eller något. Det regnar i alla fall så det blir nog inget bad. jag ångra mig : ))
Hejdå vi ses sen : ))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0