Hot, breathable and tears

hejsan!
Nu är jag hemma och inte gör något. Jag har mest lyssnat på musik och tränat lite. Ska ut och springa lite tror jag också. Jag är ensam hemme desutom så då har man volumen på max och chillar lite.
Idag åkte jag till björklinge badet och där var man ju inte ensam. Det var fullt med folk och små barn -.- men det gick att bada alla fall. Jag träffade på Julia där och vi badade och solade. Det är nog tjunde gången jag badar där. Så det var kul att bada där.
Ikväll händer det nog inte så mycket. Man ska ju bara klistra fast sig vid tv och kolla på Holland-Spanien. Vilka vinner? Skriv det i kommentar båset ;)
Nu ska jag gå och laga lite mat till mig själv nu sen blir det spring.
Kramar från mig och vi ses kanske sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0