Haha, jag har bara skrivit bil inlägg

Tjenixen
Ni fattar nog vad rubriken symboliserar nu. Ni som inte fattar så förkortar jag till er! Jag sitter åter i bilen på väg till Östhammar. Det är inte så långt att åka heller tar typ en timme. Lagom helt enkelt :)
Idag var jag med Julia och först var vi hemma hos henne och försökte locka tillbaka hemmes hund hem så dte tog ett tag. Sen så cyklade vi till gränby och kollade lite där. Sen blev det att vi köpte varsin jorgubbs byta och cyklade mot fotbolls planerna som ligger vid gränby ishall. Det var inga där så vi satt och pratade däe och hade det kul!! Sen blev det att vi cyklade hem och sen gick Julia hem och vi fick besök av Micke, Jonna och Nova. Vi åt pizza och hade myz utomhus.
Jag älskar att sitta ute och äta när det är sommar. Det är fortfarande varmt på kvällen och man är ute från lunch till kväll:)
Jaja nu ska jag nog försöka att sova och lyssna på musik på Ipoden:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0