Hade inget internet..

HEJSAN!
Jag har inte kunnat blogga för att internet f..... upp sig så hårt så det funkar inte i skogen -.-! Jaja nu är jag hemma och lyssnar på musik:Major Lazer – Pon De Floor, Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song), David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit),Lena – Satellite,K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix

Onsdag: Då var det mest att jag solade lite på förmiddagen sen blev det att vi målade lite. Jag måladse en vägg och en liten fykan på en dörr. Den blev vit ;) Sen fikade vi med jordgubbar och mjölk ^^ Mysigt! Sen sköt jag med luft pistol och jag vann över morgar mot 32 och 28. Inte så mycket skillnad men endå! Det var jätte länge sen jag gjorde det men det var kul att göra det igen! Sen blev det att vi åkte in till Östhammar och shoppade lite. Mormor köpte en kjol och sen kpte vi mer jordgubbar ^^

Torsdag: Idag blev det att jag gick upp klockan 10 ch vi började att städa hela länsö och fixa till nästa som ska åka ut. Sen blev det att jag solade lite innan vi åkte. Sen blev det BÅT! :D Sen åkte vi förbi Gimo och köpte glass och sen mot Uppsala. Det tar en timme att åka så det är sköönt! Lyssnade på min Ipod hela vägen så det var nice. Låtarna jag har länkar i det här inlägget ligger på min Ipod :)

Bloggar mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hatar när internet krånglar!

2010-07-15 @ 21:47:31
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0