Gud vad jag skämms!

Hej bloggen!
Jag skämms så mycket för den dålig uppdateringen. Jag har värkligen inte haft tid att blogga har gjort saker hela dagarna så har jag inte hittat datorn heller så det är också en dum bortförklaring. Menmen nu bloggar jag och ska försöka att göra det MÅNGA gånger!

Måndag: Igår var jag först på Media Markt och kollade lite grann på min kamera!!! Sen gick vi runt och kollade lite som jag skrev igår. Vi köpte inget faktiskt! Sen så var jag hemma typ 3 timmar sen ringede jag Sofia och frågade vad hon gjorde och sen åkte jag till henne och natta hemma hos henne :)). Vi bakade och vi gjorde det mästa faktiskt!

Tisdag: Idag blev det lunch och shopping på Ikea. Vi köpte lite saker till sommar stugan och det blev massa andra prylar och det var nice men sjukt mycket folk. Jag trodde att alla var på semester men tydligen inte. Sen blev det en ruda in på Stadium. Köpte en tröja där. Eller rättare sakt att mormor köpte den till mig ;). Lägger ut bilderna från igår och på tröjan sen. Snart kommer Linn och jag har ingen aning när och vad vi ska göra men det blir vell något att göra! Har inte sätt henne sen skolavslutningen. Det va ett tag sen så det blir vell mest prat och prat ;) Jaja nu ska jag gå fixa lite i mitt rum, jag kommer att blogga mer sen och jag lovar att lägga upp bilderna senare idag eller imorgon vi får se :P
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0