God eftermiddag.

Hade en super bra kväll igår. Det måste göras om. Tyvärr tog mamma kameran med sig till festen så det blev inga bilder :( Haha jaja.Sitter och lyssnar på min spellista bus på spotify och den är bäst! Har allt från skaka rumpa till Tokyo Drift! Älskar blandad musik :)
Idag händre det inte så mycket. Ska nog ut och springa lite men först så låter jag ipoden ladda lite grann. Så det blir lite lättare att springa! Nu sitter jag och kollar lite på nelly och hm. Jag har ingen bikini och alla har rea just nu så man ska ju kolla runt lite. Kan ni ge några tips till mig där dom har jätte fina bikinis? Jag tar emot alla tips jag får :) Länka gärna vad sidan heter också ;)
Nu har Ipoden laddat klart och så ses vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0