Bikini dagen

Tjenamors i Lingon skogen...
Nu sitter jag hemma med familjen och ska precis börja packa till sommar stugan. Haha det skulle bli fint väder (HOST). Men det är mysigt där och det är det som är viktigast. Idag har jag sprungit runt i boländerna och kollar efter en j*vla gummi ring som man kan ha efter båten, tror du att det finns då NEJ!!! Vi gick från pantagen till barnens hus. Jaja daglig motion skadar inte ;) Sen åkte vi till gränby och jag köpte två bikinisar från stadium och lindex. Super fina, lägger upp bilderna sen. Sen åkte vi hem och krubba och nu ska jag och mamma mysa framför tv och kolla på en film eller något kul som går på tv.

IMORGON LÄNSÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0