Torsdag 21/1 2010

Hejsan!
idag var det skolan och vi började 09.15 som jag sa igår den var skönt med sov morgon :D! Sen efter skolan hade jag profil och va var bara 11 stycken :/.. Tråkigt att det är så många som har slutat. Men men det väljer man ju själv :P. sen efter det så tog jag bussen med henna och matilda. Dom skulle på spinning :). Sen fick jag skjuts hem och har precis ätit mat:). Köttfärsås och spagetti. Åt det i skolan så va inte så hungrig när jag är hemma. Men nu ska jag städa mitt rum och typ fixa inför middagen i morgon!!!!! :D  :D

Sen efter att jag har städat rummet ska jag sova hos mormor och morfar:). Sover nästan alltid där på torsdagar :P + att som har lapptop. Det blir bra bilder med vebbcamen :D. SES!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0