Söndag 31/1 2010

Hejsan!
igår jag var jag med linn och kissie (ingrid) OCh veronika. Vi tittade på linns match. Dom förlorade med 10-0. Det va inre så kul för dom. och dom var tvungna att avbryta matchen p.g.a linn tappade andan :O. Men sen måde hon bättre så hon gick på is igen :D. Men ni sitter jag hemma och filar och målarnaglarna. Ikväll ska jag duscha och göra mig fräsch till skolan imorgon :). Imorgon är det bara 19 dagar till jag åker till egypten :D :D. Längar ditt bara ta det lungt och bada och sola ;). Imorgon ska jag också plugga till so provet på tisdag ;). det handlar om den katolska kyrkan ;) Men nu ska jag äta ses Puss <3

Vet ej vad som hende med Texten :S



VET EJ VAD SOM HÄNDE MED TEXTEN!!!! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0