Fredag 29/1 2010

Hejsan!
idag var det skolan, och på slöjden gör jag är så himmla vacker sked (NOT). men men jag få bra betyg;D. och idag fick vi byta platser i skolan. JAg fick inte ens flytta en meter.... (SUCK SUCK). När mna byter platser sak man faktisk få flytta jalla fall ne mter åtminstånde. Så jag var ju lagom glad på efetr skolan. Men efter skolan så förjde jag med linn till in hallen och jag titta på henne när hon spelade match :D. Dom förlora med 6-1 :/. Men Linn tyckte att hon gjorde tyckte att dom gjorde en bra match :). Garttis till matchen tjejer :). Men nu ska jag duscha och lägga in pakning och ansiksmask ;). JAg kommer att blogga imorgon och senare ikväll. Men vi ses om typ några timmar ;)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0