Fredag 22/1 2010

Hejsan!
idag ver det upp klockan ca 07.10 och äta frukost sen sminka klä på sig :D!! Sen tog jag bussen till skolan (BUSSEN KOM I TID FÖR FÖRSTA GÅNGEN)!!! Sen blev det vanliga lektioner hela dagen!! På yrä slöjden gör jag en trä sked!!! Den är jätte fin (OFC)!! Nej nu ska jag inte skryta med det är en början på en sked ;)... Sen efter skolan följde Linn med mig hem :D. Men först så handlade vi på "Coop Konsum" XD. Det blev jätte bra :)! taco blev det till middag. Sen fixade vi oss och åkte till is hallen för att se almtuna-aik. Men Almtuna vann :/!! Aik va inte bra men dom är bäst i fotboll. men men dom kan inte var bäst i allt :/ <3

Nu sitter jag och boggar hemma och i morgon är det konfa :). Det kommer typ bli middag för föräldrarna..... (SUCK) inet kul men men det är inte jag som bästämmer det :D Men skulle villa det!! Då skulle det inte vara någon middag :/

Nu ska jag ta en dusch och vara fräsch i morgon <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0