Torsdag 18/2 2010

Hejsan!

I morse hade vi sov morgon till kvat över nio och sluta 12.55 väldigt sönt!! :D. Den första lektionen vi hade var so. Fredrik vår so lärare är thailand så vi har en vikari. Det har jag redan sakt. Men men kommer inte ihåg allt ;). Sen hade vi typ tre lektioner till som jag inte kommer ihåg ;). igentligen skulle vi ha profil idag efter skolan men den var inställd :(. För att katja var sjuk!!!! Men jag drog hem och ladda ner lite musik till ipoden coh en film. Det är ju i morgon jag åker till egyten.



Jag är tvungen att gå upp kvart i 7 och åka 8 hemmifrån :/. Men det gör inget VILL ner till värmen och bli BRUN!!!! Jag är sjukt blek på vintern. Jag vill vara brun året om :D :D :D. Och jag pallar inte sola sollarium -.-......!

Nu måste jag städa rummet och packa det sista tills i morgon :D
Kommer att komma en lite hälsning från egypten kanske och dom har datorer där nere eller något sånt :). Men det kommer att komma en hälsning i morgon bitti :).

LOVE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0