Nu tänker jag börja MED RUBRIKER ;)

Hejsan!

Igår kom jag hem från egypten så jag orkade inte blogga igår. Kom hem typ klockan 10 på morgonen så men jag orkade inte på hela dagen....! Men nu tänker jag blogga. :D. Idag var jag med julia och vi var på stan :). Jag köpte lite grejer som jag kommer lägga in i mitt andra inlägg som kommer typ om en timme kasnke. Måste ju ta bra bilder på sakerna jag köpte ;).

Vi var på gränby jag och julia. Men på gränby så tappade julia bort sin kasse så vi sprang runt hela gränby och letade efter hennen HM kasse. Men tillslut så hittade vi den och den var på HM konstigt nog :D. Tack till den personen som hittade påsen :). Vi fikade på barista. Jag tog en browni och en läsk. Julia tog också en browni och ett glas vatten :D. Vi hade jätte mysigt hela dagen. Tack för dagen söt nozz <3

I egypten hade jag det jätte bra :D. Det var 25 grader varmt och sol hela dagen lång!! :D Men jag blev sjuk på söndagen och låg typ och kräktes hela söndagen men sen på tisdagen blev jag frisk igen och kunde sola och bada och plus att SHOPPA! Jag köpte typ bara 4 grejer men det var inte så mycket där. I nästan alla affärer hade dom säkert 20 grejer lika och det var många affärer. Så jag köpte en väska, tröja, plånbok, skor m.m.! Jag kommer inte ihåg något mer som jag köpte till mig själv ;). Men det blev lite shopping jalla fall :D. Men jag solade mäst och badade i havet nästa varjer dag. Vi var även och snorklade och tittade på fiskar i torsdags. Det var suprer häftigt!! Det känndes som att man var i ett akvarium men det var på riktigt. Man såg väldigt mycket fiskar. En del var stora, en del små, Alla hade olika färger och former. Men det häftigaste av allt var att jag såg en rocka :O!! Det var typ grön med typ röda ögon. JÄTTE LÄSKIG!!. Men den var på botten och det var typ 5 m ner till botten så den var långt i från mig. Det kommer att komma bilder på det jag har köpt i inlägget efter det här :D: Kanske inte så intressant vad jag har köpt men vissa kanske är det mer än andra ;). 

Jag tänker börja med över skrifter. Orkar inre skriva datumet hela tiden ;). Nu ska jag gå och duscha sen blir det vel mys i sängen med en bra film. Ha en trevlig fortsatt kväll:D
KRAM! <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0