Måndag 1/2 2010

Hejsan!
Idag var det skolan. På svenska så skrev jag och Jossan en bok men den är inte klar en men den heter typ "mordet på den röda gården". och sen förjde jossan med mig efterskolan :D. vi åtlite mellis sen så satt vi vid datorn. Det är max som har namsdag idag! Så min lille bror hade namsdag så vi åt prinsess tårta coh drack saft :). Mysigy mYsigt :). Men efter Jossan åkte hem så måde jag så illa så jag måste ut och springa känne jag så jag sprange 1 mil :D. jag kännde mig duktig :). Sen imorgon så ska jag Linn och Jossan dra till is hallen och titta lite på 95 när dom spelar match mot något lag. Kommer inte ihåg va det hette. Men men kul blir det i morgon :). Kanske drar te stan en snabbis och hittar något fynd ;). Jag vet ej men det blir vell något spännande. Jag ska försöka göra en hiss och diss ikäll :). efter att jag har duschat coh gjort mig fräsch tills imorgon :). Nu ska jag dra och duscha men ses sen ;)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0