Lördag 13/2 2010

Hejsan!
Igår han jag inte blogga kom hem typ vid tio halv elva så orkade inte blogga. Jag var trött och hade ont i huvudet så jag gick och la mig i sägen och tittade på Zorro (den gamla). Men jag somnade ;). Men vad som hände igår var att jag va med Julia angelsiöö. Vi hade typ inte träffats på ett år snart så vi tyckte att det var dags att träffas :). Vi var ute med hennes hund och hon rymde -.-. Vi sprang runt typ i hela julias område och hittade henne. Vi hitade hennes hund mitt inne i skogen där hon satt och bajsade. jobiig hund det där. Men sen så åkte vi hem till mig och åt TACOS!!!!! mums mums :D ;D. Sen så fixade vi oss lite sen åkte vi till gränby. Vi köpte tillsammmans tre stycken par örhängen. det var rosor. Och man fick 3 tycen för 19.50!!! :O.. BILLIGTT BILLLIGGTT!!! 

Sen så åkte vi för vi skulle till vänge och hälsa på Lotta och Johan för Lotta fyllde år. Grattis Grattis :D. Men sen var vi tvungna att åka hem för att Julia skulle på längskid åks tävling :D. Sen var det bara hem och sova för mi och julia :).

Ikväll lovar jag att blogga :)

Idag händer det väll inte så mycket ska träffa linn och jag ska titta på hennens träning sen ska vi titta på 95s match :D Lycka till till den :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0