Kalas/målarummet!

Hejsna!
Här kommer min morgonblogg. Nu på morgoen vaknade jag halv 10 med huvudvärk. Sen tvingade mamma upp mig. För att imorse skulle vi måla om mitt rum. Det kommer bli vitt och med en svart fondväg :D. Det kommer att bli jätte fint tror jag. Men den svarta fondvägen kommer komma upp i morgon :D. Och typ denna vecka som kommer kommer vi att åka till ikea och köpa lite grejor till mitt rum :D :D.

Senare typ klockan ett ska jag och hela familjen på 30års kalas :). Det kommer bli kul eftersom att det är i uppsala så man slipper åka så långt!! :D. Sen efter det så blir det vell bloggande när jag kommer hem och på dagens outfitt OM jag hittar kamera sladen. Den försvann -.-!!!!! 

Jag glömde att jag hade namsdag :D Det är maria !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0