Waka Waka, eh eh

hej bloggen!
Hemma nu efter en lite shopping runda med Kerstin, Hittade lite julklappar men är ej klar än. Det är ju om 4 dagar och jag har inte köpt alla än (Suck) så får det vara ibland. Det känns som att jag alltid är ute i sista minuten med allt ;) Men dock har jag bara 3 att köpa till, min lillebror, Sofia och Kerstin. Deras pressenter kommer att inhandlas på onsdag med Stammers jaou!
Idag har jag vart i skolan och inte gjort så mycket, vi hade först svenska och sen so. Vi kollade på film på svenskan och på son så målade vi. Chill dag eller vad? Sen efter det så hade vi slöjd, vi målade om målarrummet, Bilden nedanför ska förestella en dykar av: Sara daniella Pavasson Hata! Så snygg SARA!


Efter det så hade vi juldans och det var väll skoj, NOT! eller ganska så, dansade såååååååååå bra: Alla skakade alla fall loss till Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song). Sen så var det till satn och shoppade lite julklappar, Träffade Vanja, Toww, Maria och Kerstins klasskamrat Lisa! Super trevlig tjej tycker jag! Det var även länge sen jag träffade Vanja och Towe också.
Kvällens planer: Dricka te och ung och bortskämd! Slänger in ett inlägg lite senare!
hej
då!

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Hej!:)

Hoppas allt är bra med dig?:)

Med mig e de toppen!:)

Ha en bra kväll!:)

Kram

2010-12-20 @ 19:54:59
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 22:23:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0