Hela helgen i ett lagom inlägg!

hej bloggen DET VAR ETT TAG SEN JAG SKREV DETTA SÅ JAG VET ATT JAG INTE KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!  Nu är jag hemma från skolan och idag var det as chill! Började 08.20 med musik till halv 11 as skönt! Vii har ett framträdande som vi ska ha på tisdag så det blir nice, eller jag hoppas på det alla fall. Sen flöt bara dagen på som vanligt. Tills i morgon har vi inga läxor också jätte skönt, slipper plugga. Jag ska bara skriva om en kärleks film och det tar ju typ 3 timmar bara! (Y)
Jag lovade ju att berätta om helgen och vad som har hänt dom senaste dagarna när jag inte har bloggar, förlåt för dålig uppdatering!

Fredag: Det var en helt vanlig fredag. alla lektioner var som dom brukar, gjorde no prov och det gick bra hoppas jag på! Sen efter skolan så åkte jag till stan för att kolla på lite julklappar men som vanligt hittade jag inget.. Sen åkte jag hem och satt vid datorn ett tag sen så av en slump så smsade jag Lisa och frågade vad hon skulle göra ikväll. Hon skulle på bio med Ingrid och som av en händelse så följde jag med och kollade på PARANORMAL ACTIVITY 2!! den var så bra. Jag dog nästan när jag såg den! JAG REKOMMENDERAR VERKLIGEN DEN!
Lördagen: Jag började med lördagen hemma och så var det bara lugn och ro. Sen så åkte jag till Sara på kvällen och hade partaj! Var med: Felix, Anton, Anton, Henrik, Sara, Cassandra, Hanna, Felicia, Simon, Okan, Edvin, Eliott och massa andra som jag inte vet namnet på men som vad där. Det var en ganska så härlig kväll i korta ord och meningar som man brukar skriva på bloggar!
Söndag: På söndagen så kom mamma och hämtade mig i knivsta hos Sara och då far det till IKEA och köpte lite nya grejor i hallen och jag fick ett bord där jag ska ha mitt smink på och lite annat smått och gått! Sen så var jag så trött så jag somnade och hemma runt klockan 2 och sen så vaknade jag runt 5 och då blev det plötsligt tjockis söndag med pizza och massa läsk! Måstes tränas bort! Tycker jag alla fall det måste och så blev det också efter det så jag var ute på en promenad på ca 45 minuter så det blev lite frisk luft i mina lungor. Sen blev det lägg dags efter det och en varm dusch och ansiktsmask och in packning!  Så om jag ska korta av söndagen med någon mening så blir det: EN LITE STRESSAD DAG MED AVKOPPLING PÅ KVÄLLEN!

Nu blir det film och tvätta ansiktet! kyss

Kommentarer
Postat av: abo

snälla sluta blogga, vill aldrig mer se dig.

2010-12-09 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0