min sko

hej bloggen!
Nu är jag hemma och sitter och lyssam på: Kelly Rowland – Commander. As bra låt ju! Idag slutade jag halv 10 efter att betygen har delats ut och allt som en avslutning handlar om. Sen efter det så åkte jag till stan för att möta upp Cassandra och ge henne sin julklapp, hon blev glad tror jag alla fall! ♥ Sen så gick jag och kollade på lite kläder och dant, hittade ett par skor som jag lägger upp bild på sen. För nu har jag hittat kamera sladden, stolt tjej bloggar här! Sen så var jag också hos sjukgymnasten och sen åkte jag med bussen hem, gick hem. Det var super kalt! AAAaaaaa, det är bara 2 dagar till tomten kommer med sina renar!
99kr skopunkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0