Dance!

hej bloggen!
Kunde ej blogga igår, det var något fel på blogg.se så det gick inte att blogga.. Synd tycker jag. Men egentligen hade jag inget viktigt att skriva, det var som en vanlig dag med massa film. Sen så var det att åka hem och ta det lugnt, gjorde inget speciellt på kvällen. Jag sov hos mormor och morfar super mysigt!

Idag har jag vart i skolan, jag fick sov morgon till kvart över 7. Jätte skönt, Brukar annars gå upp kvart i 6. Sen fixade jag mig till 8 så åkte jag till skolan. Allt var frid och fröjd. Vi dansade på gymnastiken. Det var kul MEN vissa killar har handssvät i min klass och det är inte fräscht. Haha, kul var det för att dansa alla fall. Jaja, ikväll blir det att åka till en kompis och blir där hela kvällen, jag bloggar när jag kommer hem. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0