Tråkigt inlägg om min o perfekta ögonbryn

hej bloggen!
Nu orkar jag och har tid att blogga! Idag har jag vart hemma och tagit det lugnt, ja just det var på stan en timme kanske. Jag köpte inte klänningen, jag får önska mig den i julklapp istället. Jag köpte en skjorta och ett par shorts. Jag lägger upp bilderna i morgon. Orkar inte bråka med datorn nu, jag är så trött! Man måste koppla en sladd som jag inte vet vart den är. Sånt är livet :D Sen kom mina kusiner ett tag nu och lekte så nu har jag ont i huvudet... suck! Sen så har jag suttit och fixat mina ögonbryn en timme nu typ. Jag vill att dom ska vara perfekta, men jag lyckades ganska bra.. eller inte?? :s Nu ska jag nog dricka lite nektar och sen blir det att sova och i morgon åker jag till Clara! :) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0