Pojken i randig pyjamas, så hemsk!

hej bloggen!
Nu sitter jag hemma och lyssnar på Maskinen – Nr 1. Det är as bra, jag tycker ni kan klicka på den och lyssna med era egna öron och säga till er själva att låten är bra eller dålig. Nu ska jag inte vara dryg utan lite mer seriös. Dagen började klockan 7 och då klädde jag på mig vanliga kläder och sen blev det jul kalendern, DEN ÄR JÄTTE DÅLIG! Jag förstår inte ens handlingen i julkalendern. Dom bästa julkaläderna är kuvösen, dieselråttor och sjömansmöss, julens hjältar och massa andra. Dom var bättre förr i tiden. Men nu är det bara skit! Sen var det vanliga lektioner hela dagen men vi har håltimme på engelskan. JIHO! Sen kollade vi på film på svenskan, världens värsta film!
POJKEN I RANDIG PYJAMAS! . Sen hade jag utveckligssamtal och det gick väll bra tror jag. Sen åkte vi hem och nu snart ska jag på öppet hus på fyrisskolan och kolla där med Clara! Uppdaterar sen! :) puss
Världens bästa julkalender!! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Holmqvist

Fick ni se film, orättvist, haha! Vi fick bara läsa boken...

2010-12-01 @ 19:04:46
URL: http://www.Amandas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0