Mumsfillibabba med saffrans glass!

hej bloggen!
Nu har jag tid att blogga. Jag har gjort massa saker idag. Jag vaknade runt 11 av att mamma skulle plötsligt skulle städa mitt rum eftersom att Lisa sov här och då blev det jätte stökigt. Så var lite smått irriterad på mamma i morse men det gick över snabbt. Sen så fixade jag mig lite och så blev det bussfärd till stan. Vi skulle till mammas kusin på en fika stund, det var allt ifrån bullat till saffrans glass och massa annat mumsigt så det var min lunch (Y) Sen ungefär klockan 3 så gick jag ner till stan för att möta upp Cassandra och Sara för att planera det nya året (alltså på fredag). Så vi gick runt på stan lite först, jag köpte lite stuff till min nyårs klänning som är köpt på Weekday (150 kr). Så billig och så snygg som den var så var den värd varenda krona som jag spenderade på den. Sen satte vi oss på ett Cafe och snackade massor och planerade massor. Vi är så taggade så att vi nästan spricker. Sen blev det en buss hem i första klass. Så nu sak jag äta lite middag och sen blir det att fixa lite till. Det kommer nog lite bilder om min dator vill samarbeta med mig..? Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0