Morfar fyller år! <3

hej bloggen!
Nu har jag tid för att blogga efter en jekdande dag. Först var det skolan som var som vanligt. Tråkig tråkig.. Men inte när va hade musik. Vi spelar en låt och den ska vi representera på tisdag nästa vecka! Vi är jätte taggade och alla är väll nervösa. Tror jag, det verkar så alla fall! Sen så när jag åkte hem med bussen så sa mamma att morfar fyllde år så då har vi vart hos han hela kvällen och kom hem typ?? Nu. Han fick massa wisky flaskor och annat stuff som inte jag skulle vilja ha men morfar såg glad ut alla fall och det är ju det som är meningen! ♥
Så nu har jag faktiskt lite läxor att göra, Matte, Engelska, svenska och No. Måste göras!! BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0