Jag genom tiderna.



Liten tjej med kort slitet hår, inte fint tycker jag faktiskt.



ja, inget att säga... haha liten pudding!



Sen kom hårförlägningen, gult är fult! Denna bild är tagen från julafton 09.



Nu började jag faktiskt att ta hand om mitt hår.... Lite längre än innan alla fall (Y)



Sen började jag även med Fake "sidecut". Började även fixa ögonbrynen.. Dom börjar att ta sin form.



Nu började även den nya klädstilen att komma, inga linnen och leggins här inte. Här blev det shorts, transparant skjorta och skärp. Denna bild är tagen i höstas.



Sen kom GINGER håret som jag har haft i ca 3 dagarn nu. Tänk vad man kan förändras, inte bara utsidan. Jag tycker att jag började som en osäker liten fjortis till en normal tjej som går i 9F på Ärentunaskolan i Storvreta. Så alla förändras jag med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har förrändrats till det bättre :)

2010-12-31 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0