Här kommer svaren på frågorna!

vill du typ ha sex med en tjej ? asså i så fall är jag villig att göra det med dig .. men bara om du vill ! men asså jag är typ så KÅT i dig och allt du gör , gör mig våt .. så våt . SKRIV NUMMER I BLOGGEN.

 

Svar: Jag skulle inte vilja ha sex med en tjej, jag tycker om pojkar så synd för dig, mitt nummer kan du också drömma om.

 

Vad tycker du är finast av dom två skönhetsidealen som finns idag?

Alltså att man ska vara så smal som möjligt och nästan inte ha kurvor, eller ska man ha kurvor, stora läppar, vara lite brun osv? Du kan tänka Agnes Deyn eller Megan fox/Alessandr Ambrosio/Adriama Lima

Svar: Jag tycker att man ska vara som man är, det finns inget skönhetsideal för mig. Alla ser olika ut.

 

om du fick göra en skönhetsoperation, skulle du göra det och vad skulle du göra?

Svar: Jag skulle kunna tänka mig att operera min rygg och min näsa om jag fick välja själv, jag tänker inte skriva varför! Det är privat!

 

Är du på g med någon just nu ?
isåfall vem ? ;)

Svar: Nej, jag är inte på G med någon nu, och det är ingen som svaret på den andra frågan.

tycker du själv att du ser bra ut?
2. vilken BH-storlek har du?

Svar: Jag tycker inte att jag ser bra ut men jag är nöjd, jag kan ju inte göra något åt det. Eller jag kan det Men jag skulle inte lägga ut jätte mycket pengar på det.

Varför vill du veta det? :P

hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10 ?

Svar: Jag tycker att du är en 7a. Ni blogg läsare jag vet vem det är så ni behöver inte kommentera det.

 

vad var det för möte du va på förut?

Svar: Jag var på ett HJÄLP möte, för jag har haft lite problem i skolan så då sitter man med en läkare och rektorn och pratade om mina betyg och om vad jag behöver hjälp med.

 

vilka danser går du på och hur länge har du dansat?  :)

 

Svar: Jag har dansat cheerdance, showdance och jazzfunk och det har jag har dansat i 10 år.

 

brukar du fortfarande vara mycket i ishallen? Och gillar du några killar i almtuna 95? :)

 

Svar: Haha, jag hade en period i 8an så då var jag i ishallen varje dag och träffade kompisar och kollade på massa träningar och matcher. Nej jag gillar ingen i det laget längre, det fans vissa förut som jag tyckte om. Man ska aldrig lita på en hockey kille!

 

hur länge sen var det du blev av med oskulden och gjorde det ont?
jättefin blogg! :)

 

Svar: Jag tänker inte svara på denna fråga.

 

vem är snyggaste killen i ärentunaskolan, nämn topp 5

Svar: Det finns några i Ärentunaskolan som ser bra ut. Jag förstår inte riktigt frågan heller, ska jag gå på personligheten eller stilen.

 

gillr du ngn?

Svar: Nej, jag gillar inte än utan många. Mina vänner! <3

 

vilka har du haft sex med?

Svar: Varför vill du veta det? :s

 

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

 

Svar: Jag brukar handla julklappar för ungefär 500kr eller det beror också på vem eller vad jag ska köpa till och hur många det är till.

Jag hoppas på ett ni har fått dom svaren ni har förväntat er, om det är något annat så är det bara att fortsätta kommentera och kolla in då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0