Mellankrubb

hej bloggen!
Nu är jag ensam hemma mamma kommer hem klockan halv 4 så då blir det att fixa middag. Hehe, vet ej vad vi ska äta men något bilr det. Jag kanske även plugga på engelskan och so. Det är det jag kommer att göra ikväll alla fall.
Idag var det skolan. Började med läsning sen so. Jag stör mig på att alla lärare ska andvända aktiveboarden hela tiden. Haha det kanske är kul för dom men inte för oss elever som sitter och kollar på...-.- Jaja sen var det andra lektioner. Kommer ej ihår alla lektioner vi hade ;) Jaja sen efter att vi hade sluter 14.20 så sprang jag till bussen för den gick 14.23. Jag han med den som tur vad! Nu ska jag gå och ta lite mellanmål. Uppdaterar lite senare. P U S S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0