Gårdagens inlägg

Tjenare!
Nu sitter jag hemma med grannarna och mamma och ska snart spela kort.
Idag var jag i skolan som vanligt. Vi hade svenska, bild, idrott och so. Sen efter skolan så åkte jag till Thuns med grannarna och mamma. Köpte ett par leggins och nya Converse. Älskade det! Sen så köpte mamma jeans och klänning. Hon var jätte fin i det♥ Sen så åt vi mat på cafet som ligger väg i väg med Thuns så där blev det sallad och kaffe (Y) Sen somnade jag i bilden hem och sen valkande jag av att vi var hemma. Kommer ej att lägga upp bilderna ikväll. Kommer imorgon. Uppdaterar imorgon! P U S S!♥

Kommentarer
Postat av: Martin M

Hade ingen aning om att du bloggad:D

Fin blogg, gillar din header skarpt! =)

2010-08-21 @ 14:19:08
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0