Ikea after school

Hej bloggen!
Nu är jag hemma  från min första skoldag och den var helt okej. Jag vaknade alla fall klockan kvart över 6 med att mamma sa att det var första skoldagen idag. Jag var ass trött i morse så jag gick upp halv 7 istället. Sen gick jag upp och göra alla saker man brukar göra på morgnarna. Tex platta håret, klä på mig, äta frukost, borsta tänderna, fixa håret m.m. Jaja sen var det att gå upp till bussen. Så klart fick man vänta på bussarna som alltid är sena. Jaja, Sofia satt på bussen så det var kul. Vi satt och snackade om allt möjligt. Sen var det att gå till skolan.
Det första som hände var att rektorn hälsade alla välkomna till skolan, gamla som nya elever. Det som var så kul var att rektorn hade målbrotts röst så alla i klassen började skratta. Haha, det var kul (Y) Sen hade vi massa andra lektioner som engelska, matte, svenska. Vi slutade klockan 2 så det var chill. Mamma ringde mig sen efter att jag hade slutat och sa att vi skulle till Ikea. Okej, sa jag då.
Först fikade vi på Ikea sen gick vi runt och kollade lite. Mamma köpte tvätt korgar och jag kollade på min tavla jag ville ha. Det är en svart, vit och det är ett New York motiv. Älskar den!!♥ Sen på hem vägen så köpte vi frukost på willys. Träffade även Emily Stammers, kul att se den bruden igen ;) Jaja, nu sitter jag och kollar på alla Lady Gagas musik videos. Älskar dom! Dom är alla cirka 7 minuter långa! Uppdaterar kanske sen. P U S S♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0