Under my umberella

Hej, han inte igår för jag somnade halv 7 igår för en hektisk dag i Stockholm med världens bästa Sofia. Först så gick på skansen och där regnade det typ hela tiden så vi satt under paraply hela tiden däe. Det blev inget grönalund på grund av regnet. Vi gick på stan istället och det är folk över allt så man kom knappt fram. Köpte en grej. hehe :) Lägger upp bilder sen. Sen fick i gäster igår. Anna och Martins som var med oss till Stockholm.

Jag var supert trött igår så jag somnade halv 7. Vaknade klockan 8. Så jag sov i ungefär i 14 timmar. Fan vad sköööönnnnttt det var. Kommer att göras om någon gång. Hoppas jag! :) Ut villad idag alla fall så jag vet ej vad jag hittar på idag. Någon brukar man alla fall hitta på :)) Ska fixa mig sen ringer jag vell någon.
Bilderna kommer ikväll. Ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0