sallad fredag (Y)

hejsan!
Nu sitter jag hemma hos Ingrid och myser.. haha. Vi var på gränby och hämtade hennes legg och det såg ut som att hon skulle mörda någon. Köpte en grej. lägger upp bild sen. Och på sminket jag köpte. Förlåt att jag inte la in bild igår men jag hade verkligen inte tid med det.. var ensam hemma med mamma igår så vi satt och möss och kollade på sex and the city 2! Den var faktiskt jätte bra (Y) men innan jag gjorde det så cyklade jag till gränby. Köpte vitamin water och hallon. Mums! Mendans jag cyklade hem så pratade jag med Hanna i telefonne (det var läskigt att cykla när det var så mörkt) Har inte träffat sötnosen på typ 2 månader. Grymt saknad du är :'(

Nu ska jag och Ingrid göra sallad. Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0