Ny frisyr

Happy face!

Lame eyes!

Lite trist men änd¨lite fräck? ;)

Hon klippte bara bort det slitna på håret så att det växer fortrare. Gjorde inget annat med håret ärligt talat. Ville ha side cut men det fick jag inte. Man kan ju inte få allt i världen. Då skulle det vara ganska trist och konstigt på joden skulle jag nog gissa? ;) Skulle bara lägga upp bilderna sen skulle jag sova. Kanske hinner blogga imorgon bitti. Jag hoppas på det alla fall. Eller om ni har tur så blir det ett video inlägg? Man ju vet ju aldrig vad jag kan överraska med!! :) God natt alla blogg läsare. Dröm sött och ha en bra fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Martin M

Vad fint ditt hår blev =)

2010-08-27 @ 00:27:56
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0