Kina mat hos Sofia!

hej bloggen!
Jag hann inte blogga i morse. vaknade lite senare än vanligt så jag han helt enkelt inte.. Men idag har jag haft masa lektioner. Engelska, So, No och massa andra lektioner. Sen efter skolan så åkte jag till Sofia men inte hem till henne direkt. Hon tog någon spruta, har ingen aning vilken men spelare roll. Sen så fick vi skjuts av hennes pappa till hennes mamma. Sen kom vi precis hem och så kom Sofias mamma med Kina mat. Jag älskar Kina mat! Nu är jag så mätt så jag nästan håller på att spy.... Jaja nu ska jag plugga med Sofia så jag uppdaterar när jag kommer hem. P U S S! ♥

Kommentarer
Postat av: DAISY

Haha nej! Vi borde ses snaaart :D

2010-08-24 @ 20:25:17
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0