En kvart på stan

Tjenare!
Nu är jag hemma från skolan och en kvart på stan. Skolan började lagom med musik och han berättade om en show som vi ska göra runt lucia. Jätte kul?? nej inte direkt men han tvingar så så måste man :/ Efter det så skulle vi igentligen ha Engelska men det blev skolfoto istället. Fotografen var jobbig.. Jaja, sen var det lunch alla fall och sen var det livskunskap och då ritade vi mest. Inte så kul dag helt enkelt. Sen blev det svenska med Lottie och no. Vi fick alla böker idag. Fysik, kemi och Biologi. Vi fick sluta 10 minuter tidigare (Y) Det är typ första gången vi fick göra det så alla var glada. Sen blev det bussne in till stan. Köpte ett par örhängen från halbergsguld. Kan lägga upp bilderna på allt jag har köpt på sistonde. Det är några pryllar. Det jag har köpt är: Conceler, blush, örhängen, ett linne och lite annat som jag inte kommer ihåg.

Jag ska snart duscha och fixa lite i mitt rum. Ungefär alla mina kläder ligger på mitt golv så ska kolla lite vad som är smutsigt och rent. Sen blir det att kryppa till kojs och sova. Vilket är att jag inte kommer uppdatera mer ikväll. Bara lägga upp bilderna. P U S S! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0