Dj Mangoo ft Deadline-1 2 3 Fanta & Rosé

Hej!
Nu uppdaterar jag!
Lördag: På dagen så gjorde jag inte så mcyket. kännde mig allmänt seg. Men det hjälpte med två Ipren. Sen så åkte jag och min låsas pappa och köpte middag till mig. Lyx potatis sallad med grillar kykling. Ass gött! Sen så satt jag och kollade på tv och smsade Sofia och sa att hon hade tråkigt så jag åkte dit. Vi kollade på film med Sofias brorsa och kompis. Den var fett läskig. Plus att blixent gick samtidigt och allt. Satt fan och skakade hela kvällen! :S Jaja sen så låg vi och pratade till klockan 4. Haha men innan det så hade vi lite gympa xd!! Sen imorse eller i morse så vaknade vi klockan 1. Åkte från Sofia klockan 3 typ.

Sen åkte jag till gränby och köpte lite saker. Lägger upp bilderna sen ;) På allt som jag har lovat i ungefär 2 veckor nu. Bilderna kommer ikväll ;)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0