Dålig uppdatering idag..

Hej bloggen
Sitter ensam hemma nu. Jag har inte så mycket att skriva till er men jag har tagit hål i örat men själv. Gör inte det säger jag. Jag tog hålet på en nerv så det forsa blod på min tröja så jag har ont i örat nu.. Haha, jag får skylla mig själv.
Hade en underbar dag på stan med kerstin alla fall. Vi gick från lustgården och till Centralen och det menas att vi gick i alla affärer som fins :) Köpte en kalender och en T-shirt. lägger upp bilderna sen. När mamma kommer hem med kameran. Nu sitter jag ensma med Spotify och datorn till 100% Lyssnar på: Good Fader – Godfather Love Theme - Stereo Vampires Short Version  Sidney Samson – Riverside - Radio Edit  Rihanna – Rude Boy  Lady Gaga – Alejandro  Petter – Det går bra nu - Radio Version  Mia – Paper Planes  Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)  Eminem – Love The Way You Lie  Rihanna – Disturbia. Haha sitter även och chattar med massa människor på facebook. Jaja, nu ska jag äta middag uppdaterar när päronen kommer hem. Kommer även en dresscode sen ;)

Kommentarer
Postat av: Martin M

Svar; Ja, tycker också den är riktigt fin=)<3

2010-08-22 @ 20:07:19
URL: http://nadishan.blogg.se/
Postat av: Martin M

Ska överväga att göra det")

2010-08-22 @ 20:16:52
URL: http://nadishan.blogg.se/
Postat av: Martin M

Haha låter som om det vore perfekta pressenten till dej") <3

2010-08-22 @ 20:23:08
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0