Blått nagellack

Hej bloggen.
Nu är jag hemma från en mysig helg med Sofia♥ Igår så kollade vi på film hela kvällen sen gick vi ut och pratade och sjöng......? haha kul var det alla fall. Sen när jag kollade på himlen så såg jag ett stjärnfall. Super fint men gud vad snabba dom är :O. Sen nu i morse så kollade vi på "percy jackson och kampen om åskviggen". Jätte bra skåde spelare. Sen cyklade jag förbi gränby och kollade lite där. Jag köpt ett linne och ett nagellack. Mitt blåa är slut :( ÄLSKAR BLÅTT NAGELLACK! Sen nu är jag hemma och ska nu vila lite för att jag har jätte ont i huvudet och arm bågen. Jaja jag bloggar mer sen om det blir bättre i huvudet!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0