1 mins marginal..

Hejsan. Jag har inte kunnat blogga eftersom att jag har klippt mig precis. Det blev ganska vanligt. kan lägga upp en bild på det sen.
Iadg har vi haft musik, det var roligt. Vi ska göra någon show i slutet av nian och så ska vi sjunga Green Day – Boulevard Of Broken Dreams - Single Album Version. Jag Ingrid och Mathilda ska sjunga den. Det var ganska lätt att sjunga. Jaja sen fick vi skåp i dag. Man blev f*n över lycklig. Men det var längst in och högst upp. Men chill ändå. Sen blev det en kort stund engelska. Sen flöt dagen på. Slutade 3 så jag han med 15.13 bussen med typ 1 min margenal.. Sen blev det chill ensam hemma. Jaja sen klippte jag ju mig och nu sitter jag och lyssnar på Lady Gaga – Alejandro. Har lyssnat på den hela veckan. Jag älskar Lady gaga♥ Uppdaterar lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0