Sjukt trött!

Hejsan!
Har ine haft så mycket tid att göra saker medans jag har praktik. Jga är jalla fall på Inter Sport och trivs jätte bra där. Dom är jätte trevliga där. Har mest fått packa upp varor och sånt. Det är jätte mycket som ska in i lager och ut ur från lagret. Men nu sitter jag hemma. Vet ej vad jag ska göra når jag inte har några läxor. Det enda man gör när man är hemma är att lyssna på musik och typ inte göra något med. Funderar på att baka något till imorgon för det är min sista dag. Något blir dte vell att jag gör. Väntar på att S ska ringa mig och vi ska planer lite om valborg och prata lite. Men han pluggar så jag vet ej :S! Men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Nu ska jag gå och göra något. SES<3

Spotify:
Ying Yang Twins – Shake (Album Version)

Missy Elliott – Lose Control - Promo Amended Version

Rihanna – Breakin' Dishes

Lady Gaga – Starstruck

Eminem – We Made You - Single Version



//L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0