"Secret Dress"

LÖRDAG!! ^^

Jag nu skriver jag ett enskilt inlägg om idag då. Jag var på stan med mormor och mamma. Entligen så har jag köpt min konfa klänning. Tills vidare är den hemlig för att jag har ingen kamera och så vill jag inte ta bild på den med vebbcamen, då blir jag bara ledseb om bilden inte ger färgen rättvis. Sen blev det en vit tröja från hm och sen ett par jeans leggins från vero moda som jag ska lämna tillbaka. Dom satt inte skönt eller någonting. Så dom försvinner från garderoben någon gång. Jag kan avslöja att klänningen är ljus rosa och dragkjedja....... ^^

Sen vill jag passa på att gratta Lisa, mathilda, Ingrid, och massa fler till konfirmationen idag. det var ett underbart väder och soligt. grattis Grattis flickor. Nu tänkte jag hoppa in i dusha och göra mig lite fräsch. SES!  

Kommentarer
Postat av: elisejohanna

matilda konfirmerade sig inte med oss

2010-04-24 @ 23:58:39
URL: http://elisejjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0