Nu orkar jag blogga!

Hejsan!

ALMÄNT: Sorry, för dåligt uppdatering idag men jag har inte haft orken och lusten att blogga. Känns som att jag börjar att bli sjuk men jag hoppas att jag inte blir det. Det är ju praktik nästa vecka så jag får inte bli SJUK! Det ska bli jätte kul att ha praktik på intersport och holmlunds. Det kommer att komma upp biler snart så fort jag har hittat min kamera! Den har vart bort ....... länge nu så måsta ta kort. Jag kan erkänna själv att livet skulle vara tråkigt utan kamera. Inga minnen inga bilder till bloggen. Vad tycker ni om kameror och sånt!? Skriv gätna en eller flera komentarer om just kameran och varför den behövs. Jag säger bara att det skulle vara jätte tråkigt utan kamera. Nu ska jag bar inte skriva om det. Jag var ju på stan i fredags och idag.

FREDAG: I fredags så kommer inte jag ihåg så mycket vad jag gjorde men jag köpe mig ett par fina skor. Som jag redan har lakt ut på bloggen. Tycker att dom är snygga. passar nästan till allt man har på sig?? Men men måste hya dom så jag köpte dom plus att jag blev medlem i deras klubb så jag fick 10% rabatt på första köpet. Det tycker jag är bra :D. Jag betalade 359 istället för 399kr. Så värt.
Jag var på stan men Kerstin och Andrea. Kerstin köpte ett par jeans och en tröja tror jag. Andrea blev det en tröja. Super söt. Den är från monki så vad förväntar man säg...!!




Deras bloggar: Andreas: http://etchi.blogg.se/
                       Kerstin: http://twococos.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0