Konfa!

Hejsan!
Nu sitter jag hemma hos Sofia och gör inte så mycket. Vi båda är jätte trötta så vi orkar inte göra så mycket. Jag började skolan klockan 09.15 och slutade klockan 1. Älska Torsdagar!!!!!!!!<3 jaja, sen fick jag vänta på Sofia i 50minuter men jag pratade med henne så jag åkte hem i mellan och tog medicin och lite andra grejer. Jag han faktisk ta bussen som gick halv 3 eller vad det va. sen åkte jag och Sofia till stan och gick till doken och åt cheesburgare. Sen åkte vi bussen hem till henne och nu är jag här. sen klockan 8 till 9 ikväll så är det konfa. Ganska sent tycker jag. Men jag ska möta upp Fannie typ klockan 7 vis s:t Pers kyrkan och sen kommer nog morfar att hämta mig. Så jag bloggar mer ikväll. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0