Inte så mycket att säga..

hejsan!
Igår orkade inte jag blogga för det hände saker hela dagen och var upptagen på kvällen med film på kanal 5. Men idag ska jag försöka blogga hela dagne och hålla er uppdaterade hela dagen och kvällen. Men idag ska jag och min familj till farmor och farfar och fira påsk där och sen blir det vell att träffa någon eller några kompisar ikväll. Idag kommer Julia bästis angelsiöö hem från österrike hon har åkt skodor och jag har saknat henne jätte mycket :(. Men ska försöka få tag på henne och prata lite med henn om en viktig grej.

Jag kommer att lägga ut bilder på dagens outfitt och lite andra godis saker ;). Men nu ska jag fixa mig iårning och allt innan vi ska åka. Imporse kan jag också berätta att när jag sov så kom mormor och morfar in på mitt rum med ett påsk ägg och i det låg det 100kr. Inte så mycket med en bra pressent för behöver pengar :O

P.S Glad påsk på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0